Wednesday, November 26, 2008

Statementkah?

Perbualan ini dirakam di dalam ingatan ketika disurau ofis tanpa sedar....

Perbualan ringkas 2 manusia yang tengah menunggu masuk waktu Asar.

Kak Jam: Huuuhhhh..penatnyer yang! Akak banyak betul kerja harini(sambil mengurut-ngurut kaki)
Ann: Ye ke kak. Apa nak buat. Saya nak tolong memang taklah walaupun tengah tak busy hehe
Kak Jam: Kau memang!
Ann: Biasalah saya. Nasib tak bawak bantal dengan selimut. Kalau tak, kompom saya tido dalam bilik saya tu

Kak Jam ketawa terkekeh-kekeh

Ann:Ish akak ni...gelak macam orang gatal!
Kak Jam: Ish ini mana ada gatal. Suami akak tengah takde kat rumah ni. So gelak ni memang tak gatal langsung!

Hampeh!

p/s: pengajaran kepada aku dan jugak orang-orang bujang diluar sana...kurangkan bergaul dengan orang yang dah kawin. banyak buruk dari baiknya hehehehe...... :p

-kakyung-

4 comments:

Che underscore Lee said...

kesimpulannya akak tu gersang ke?

Hammam Mustafar said...

ahahha mgkn la..
eh tp die kate die x gatal haha :P~

aku rase bagus bergaul ngn org dh kawen ni
byk cite pengalaman
yg 'bergune'
nyahahaha :P~

Kakyung said...

izar: kesimpulannya byk...gersang salah satu drpdnya hehe

amam: bagus utk mantapkan skil ye mam?

Che underscore Lee said...

setuju... org2 yg dah kawin ni byk skill.. oopppss!! :P