Thursday, September 3, 2009

Cause I'm Leaving...

cause i'm leaving..on a jet plane..don't know when i'll be back again..

Akhirnyaaaa aku meninggalkan company aku kat Shah Alam...
Selamat tinggal juga kepada KTM yang sucks itu...
Tapi yang sedihnya..tinggalkan kawan-kawan dan bos aku yang baik gila tu..
huhu~

Sedih sebab kat sana sangat banyak freedom..
Datang lambat tak ada orang nak marah..
Walaupun anak syarikat kepada Skin Care company..tapi aku duduk kt IT department..tak ada sape pun nak marah aku pakai selekeh ke apa ke...

Kalau nak lunch sampai 2-3 jam pun tak ada siapa berani marah..mana nak marah...bos kitorang sendiri yang jadi 'Dajal'nye..

As we all know..nothing is perfect..
I'm moving on..because of better offer..
Better location(easy access using LRT)
Better time management..kalau dulu keluar pukul 7pagi..balik rumah..sampai pukul 8.30mlm...kalau KTM buat hal sampai rumah dalam kul 10mlm

Kepada teman-teman seperjuangan di Shah Alam...aku doakan semoga korang akan sukses selalu..insyaAllah..

Kepada tempat baru..."Hello, my name is Ann" :D

-kakyung-

4 comments:

Gua! said...

cayalah...hopefully new environment will suits u better!

Kakyung said...

maseyh cik zam!

LiTtLe^m3 said...

hehe selamat berhijrah :)

Che underscore Lee said...

hehehe xpe Ann.. aku pun kat opis baru.. alhamdulillah setakat ni okey jer..

budak baru kena la skema sket hehe :P