Thursday, September 17, 2009

Selamat Jalan Ramadhan 1430

Bismillahirrahmanirrahim...

hari ni dah 27 Ramadhan...lagi beberapa hari nak raya

Ramadhan lepas banyak dugaan yang aku tempuh
Ramadhan kali ni alhamdulillah..Allah permudahkan segala urusanku
Juga dimurahkan rezekiNya untukku...alhamdulillah...

Cuma ada satu lagi hasrat aku yang tak tercapai..mungkin Dia merancang yang lebih baik untuk aku insyaAllah :)
(update: bukan kahwin ek harap maklum!! Itu hasrat tahun sudah hahahaha)

Apa-apa pun aku sebagai hambaNya yang tak lari daripada melakukan kesilapan..

Dengan ini aku ingin menyusun sepuluh jari minta dihalalkan apa-apa yang sengaja dan tak sengaja, mengambil dan terambil..etc dan mengucapkan...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin

p/s: tahun ni cuti hari rabu dah kene masuk kerja uwaaaaaa boring arr cemnih! Tapi aku still ampunkan korang2 yang ada dosa ngan aku :)

-kakyung-

No comments: