Thursday, September 11, 2008

Suka hati akulah!

tahap ke'bengang'an aku dh maksimum dah
kalo boleh ukur ngan termometer mesti dh meleTOP merkuri kat dalam tu.

Disuatu petang yang tak berapa nak nyaman.....
Aku: Wahhh...aku sukalah tengok mamat tu
Mereka: Ish kau ni...itulah taste kau!

(Sambil mereka buat muka jelak)

Aku: Apsal ngan taste aku?

(Heran dan sakit hati)

Mereka: Yer ah, asal yang poyo itulah yang kau suka..!
Aku: Lantak la poyo, aku yang tengok, yang korang sibuk apsal??!!

Tapi.....aku sebenarnya tak penah cakap pun baris yang terakhir tu. I wish I could!
Dan...baris yang sebenarnyer..

Aku: Oh ye ke.

and then they will be laughing at me hysterically.

huhuhuhuhuhu........(sob sob)

ps: aku masih mahu menjaga hati. but 'to whom it may concern', sometimes u guys do made me look like a fool.

2 comments:

Che underscore Lee said...

kalau aku, ayat aku lebey kurang gini..

"sukati aku la, ade aku kacau kau berak?"

boleyy?

Kakyung said...

aah kan
tapi kalo beta ckp cenggitu kang
ada yg putuih kawan 7 keturunan kang
:D