Tuesday, February 24, 2009

Cinta terhalang

Sudah la tu..tak payah meh masuk bilik!
(kata aku dengan mengangkat tamimah masuk bilik dan tutup pintu rapat2)

meow..meow..
(sambil tenung muka aku dengan muka kesian)

meowwww...meowwww
(bunyi dari luar bilik aku)

meow!..meow!
(tamimah menyahut)
(terus berlari ke depan pintu bilik aku sambil letak mulut dia melekat kat pintu tu)

meowwww..meowwww
(kijang memanggil-manggil dari luar bilik)

meow!..meow!
(sahut tamimah lagi)

ok sekarang aku explain...
kucing2 aku ni nak mengawan. tapi kat umah kitorg ni dah ada 4 ekor anak kucing. permohonan untuk penerimaan anak kucing baru memang tidak dialu-alukan.

so...aku terpaksa jadi batu penghalang antara Kijang & Tamimah

p/s: kejamkah aku? terpaksa weii!!

-kakyung-

1 comment:

Che underscore Lee said...

ahahahaha forever nak beromen je kucing2 ko kan? napsu binatang sangat! :P

hantar gi castrate je plis! pastu nak beromen baper juta kali pun romen ler..