Friday, March 6, 2009

Uwaaaa nyampah!!

Pada suatu petang yang tak berapa nak ada angin...

Aku yang kelaparan ni pegilah beli Dunkin' Donut yang dah sebulan teringin kat KL Sentral

Sampai masa yang ditetapkan.. abah pun datang jemput aku

Tengah aku syok makan dalam kete terpandang la sorang mamat yang cute gila babas sebelah kete aku. Time tu memang KL jem gilos. Lama la jugak aku ushar. Sekali mamat tu pandang kat aku daaaa...

Arghh suka..tapi...kenapa mamat tu senyum2 kelakar cenggitu??

Aku yang agak kehairanan pun senyum balik kat dia...

Lepas tu barulah aku perasan...serbuk2 putih penuh kat mulut aku hasil makan dunkin donut dengan gelojoh..

uhuhuhuhu

-kakyung-

2 comments:

Che underscore Lee said...

ok leh bayangkan.. sibbaek aku xde kat situ, kalau tak harus bergegar keter incik Karim sebab kena gelak!

Kakyung said...

tawu x per....
beta dah perasan2 dah hahhahaha
:p