Wednesday, December 30, 2009

24

Hoho berabuk blog aku nih...ada febreeze utk cyberspace tak? hehe

Aku busy giler sejak tukar keje ni.. lot of things to catch up since I'm new...

Anyway...dah bertambah setahun lagi umur aku. I'm officially 24 years old on 25th December. Yea yea I know..orang dah nak masuk new year...dah ada resolution baru segala bagai...aku baruuu nak menginjak masuk..every year pun macam tu...

Apa-apa pun...bersyukur pada Allah kerana memanjangkan umurku..alhamdulillah :D

Tahun ni tahun yang agak membanggakan bagi aku...juga tahun yang tak dinafikan keperitannya tapi ada 'twist' dengan a lot more of happier occasions.

Aku macam nak go on dengan resolusi aku untuk tahun depan but then...I think I wanna save it for tomorrow's post.

Till then...

Salam.

-kakyung-

No comments: