Thursday, March 25, 2010

Kau tak guna?

scene: makan malam
suasana: di meja makan sambil tengok tv
menu: eh sibuklah nak tau
kehadiran: Mama, Abah, Aku, Muna, Hariz & Ili

Aku: Kakyung macam kenal la pelakon Korea tu. Dulu pelakon bebudak sekarang dah besar dah ek

Muna: Aah...dia memang pelakon dari kecik kakyung. (Sambil menggigit sotong goreng)

Abah: Budak tu dulu berlakon cerita korea yang kalau tajuk bahasa melayunya "Kau tak guna"

Aku: Apa bah?

Abah: Nama cerita tu "Kau tak guna"

Aku: Ganasnya tajuk...

Abah: Budak yang lagi satu tu pun abah selalu tengok juga

Abah ku peminat cerita korea dan filipino harap maklum (Pengako Sayo cerita feveret dia tatahan nih)

Aku: Ha dia berlakon cerita apa pulak?

Abah: Hurmm abah tak ingatlah...rasanya....

Mama: "Kau berguna?"

Bwahahahahah sumer ketawa cam siot....mama buat lawak sepastik daaaaa

Abah terkulat-kulat kene sekali ngan mama...selalu dia kacau mama...

Mama apo laie...senyum banggo la!!

-kakyung-

No comments: